Forza Ferrari Hírblog

A blog a Forza Ferrari Gportal oldal hírblogja. Itt a csapattal, és a sportággal kapcsolatos főbb híreket olvashatod, napi frissességgel.

Friss topikok

Chat


ShoutMix chat widget

Schumacher: "Köszönöm, Ferrari!"

Forza Ferrari 2009.12.23. 20:17

Michael Schumacher immár hivatalosan is a Mercedes GP versenyzője, de elmondása szerint a Ferrari mindig különleges helyet fog elfoglalni a szívében. Hivatalos honlapján köszönetet mondott az olasz csapatnak, amelyhez 1996-ban szerződött a Benettontól és amellyel öt világbajnoki címet nyert:

„Nagyon örülök annak, hogy a szakítás harmonikusan ment végbe és továbbra is barátok maradunk. Nagyon szeretném megköszönni Luca di Montezemolónak és az egész Ferrari csapatnak azt az időt, amit együtt töltöttünk és azt is, hogy lehetővé tették, hogy barátságban váljunk el a Ferrarival. Az ilyen gesztusok tesznek igazzá egy barátságot, mivel – ha szerződés nem is volt -, de korábban már kezet ráztunk a folytatásra.

A Ferrari mindig is egy nagy helyet fog elfoglalni a szívemben és sosem fogom elfelejteni a tifosik szimpátiáját és szenvedélyét. Az egész világon támogattak az odaadásukkal: mindezt nagyon köszönöm!

Különösen emiatt, egyáltalán nem volt könnyű ez a döntés. A Ferrari és én 14 évig dolgoztunk együtt és nagyon sok nagyszerű pillanatot éltem át a csapattal ezalatt az időszak alatt. Forma-1-es pilótaként az életem legnagyobb részét „pirosban” töltöttem, így erős szolidaritást és lojalitást érzek ezek iránt a srácok iránt, akik elkísértek és mindig nagyszerű autókat építettek nekem. Ez a szolidaritás továbbra is meg fog maradni, noha a csapataink vetélytársak lesznek a pályán – mert biztos vagyok abban, hogy a Ferrari vissza fogja nyerni régi erejét, hiszen a csapat nagyon erős és elszánt.

Egészen a legutóbbi időkig abszolút biztos voltam abban, hogy a Ferrari versenyzőjeként fejeztem be pályafutásomat. De néha a dolgok hirtelen és váratlanul megváltoznak. Hirtelen a feltételek már nem ugyanolyanok. Ilyenkor át kell értékelned a döntéseket, amiket korábban meghoztál. És őszintén szólva a kudarcba fulladt nyári visszatérési kísérletem okot adott számomra arra, hogy átértékeljem a helyzetemet. Meglepődtem magamon, hogy mennyire gyorsan és erősen elköteleztem magam ismét emellett a dolog mellet. Úgy tűnik, hogy az akkumulátorom újratöltődött az elmúlt három év alatt. És amikor Rossnak köszönhetően ez a lehetőség kínálkozott a Mercedes GP-nél, rájöttem, hogy visszatért a régi motivációm, és tele vagyok energiával és erővel.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forzaferrarinews.blog.hu/api/trackback/id/tr781618917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása