Forza Ferrari Hírblog

A blog a Forza Ferrari Gportal oldal hírblogja. Itt a csapattal, és a sportággal kapcsolatos főbb híreket olvashatod, napi frissességgel.

Friss topikok

Chat


ShoutMix chat widget

Massa: Ez olyan volt, mint egy győzelem

Forza Ferrari 2009.11.16. 20:55

Felipe Massa a hungaroringi balesete óta először vezethette a Ferrari F60-as versenygépét, az olasz gyártó évadzáró rendezvényén, Valenciában. A brazil pilóta élvezte a fellépést.

"Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek, és a csapattal dolgozhatok. Brazíliában és Abu Dhabiban is ott voltam, de vezetni az autót mindig különleges. Szeretnék köszönetet mondani a rajongóknak, akik az elmúlt hónapokban mellettem álltak. Csodálatos üzeneteket kaptam. Bízom benne, hogy eleget tudunk tenni a rajongók elvárásaink 2010-ben. Szeretném, ha Fernando és én lennénk a legjobb páros."

Massa boldog volt, hogy pályára léphetett a közönség előtt. "Fantasztikus volt, hogy vezethettem egy kicsit. Nagyon motivált vagyok, és ez a nap olyan, mint egy győzelem. Minden olyan volt, mint a balesetem előtt."

A pilóta versenymérnöke, Rob Smedley is örült Massa szereplésének. "Ez egy újabb lépés a jövő évi felkészülése során. A köridőkre itt most nem figyeltünk."

Massa az ünnepség után visszautazott Brazíliába, várandós feleségéhez. A gyermek érkezését ezen a héten várják.

formula.hu

Címkék: alonso valencia finali

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forzaferrarinews.blog.hu/api/trackback/id/tr71530295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása